ANUNŢĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE
Administrator
al Întreprinderii Municipale ”Servicii Comunale Meleșeni”.
1.Condiţii de participare la concurs:
- Pentru funcţia de administrator al Întreprinderii poate candida persoana care corespunde următoarelor cerinţe:
- cunoaște limba română;
- deţine studii superioare sau echivalentul lor;
- a activat în funcţii de conducere cel puțin 4 ani;
- cunoaşte cel puțin o limbă de circulaţie internațională (pentru întreprinderile mari și mijlocii, determinate conform art.4 din Legea contabilității și raportării financiare nr.287/2017);
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- nu este condamnată, prin hotărîre definitivă şi irevocabilă a instanţei de judecată, pentru infracţiuni de corupţie, care cade sub incompatibilităţile şi restricţiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.
- La concurs pot participa persoanele care întrunesc condiţiile specificate şi care, după anunţarea concursului, au depus cererea și dosarul de participare la concurs.
- Dosarul de participare la concurs trebuie să conţină cel puțin:
- scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
- curriculum vitae (CV);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii;
- referințe profesionale (nu mai puțin de două);
- cazierul judiciar;
- declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii, conform anexei nr.4 la prezentul Regulament;
- copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;
- certificatul care atestă cunoaşterea unei limbi de circulaţie internațională (pentru întreprinderile mari și mijlocii, determinate conform art. 4 din Legea contabilității și raportării financiare nr. 287/2017);
Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul Întreprinderii pînă la data şi ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.
- Informațiile false incluse în CV, falsul în declarații, falsul în înscrisuri oficiale şi sub semnătură privată, observate de membrii comisiei, înainte sau în timpul desfăşurării concursului, atrag eliminarea candidatului din concurs, iar cele confirmate după finalizarea concursului conduc, adițional, la invalidarea rezultatelor concursului și încetarea imediată a contractului de muncă (în cazul în care acesta este deja în vigoare).
9.Data limită până la care poate fi depus dosarul de participare la concurs – 31 decembrie 2019.
10.Locul depunerii documentelor:
Primăria Meleşeni Tel./fax: /244/65-3-36 e-mail: meleseniprimaria@gmail.com
Primarul satului Meleşeni Zubcu Valeriu