ANUNŢĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE CONTABIL-ȘEF
Republica Moldova
Raionul Călăraşi PRIMĂRIA MELEŞENI |
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la executatea legală a bugetului Consiliului sătesc.
1.Sarcini de bază :
- Efectuarea operaţiunilor legate de executare a bugetului Consiliului sătesc;
- Organizarea şi asigurarea evidenţei contabile a tuturor compartimentelor primăriei;
- Efectuarea operaţiilor de salarizare a angajaţilor Aparatului Primăriei şi subdiviziunilor fără statut de persoana juridică ;
- Ţinerea la evidenţă a documentaţiei contabilităţii primăriei Meleşeni;
2.Condiţii de participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privat de a ocupa funcţii publice;
- posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- are studii necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă.
3.Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, licenţiate sau medii de specialitate echivalente în domeniu.
4.Experienţă profesională: experienţă în domeniul specific funcţiei ocupate, preferabil în domeniul contabilității.
5Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu
- cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet
- cunoştinţe profesionale
- cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice
- Abilități: de lucru cu informația, analiză și sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
- Atitudini/comportamente: respect față de oameni, incoruptibilitate, spirit de inițiativă, transparență, flexibilitate, disciplină, punctualitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
- Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de participare la concurs:
- formularul de participare la sediul primăriei
- copia buletinului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare
- copia carnetului de muncă
- certificatul medical, după caz
- cazierul judiciar.
9.Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de participare la concurs- 15 de zile din data publicării avizului
10.Locul depunerii documentelor:
Primăria Meleşeni
Tel./fax: /244/65-3-36
e-mail: meleseniprimaria@mail.com
- 11. Persoana de contact – Viorica Iurescu, secretarul consiliului sătesc Meleşeni.
- Bibliografia concursului:
– Constituţia Republicii Moldova;
– Legea Nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;
– Legea Nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Legea Nr.190-XII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
– Legea Nr.239-XVI din 13.11.2008 privind transparenţa în procesul decizional;
– Legea Nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
– Legea nr.16 – XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
– Legea Nr.982 din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
– Legea contabilității ;
– Codul Fiscal al Republicii Moldova;
– Legea privind finanțele publice locale;
– Legea privind salarizarea funcționarilor publici;
– Legea cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar;
– Legea bugetului;
Primarul satului Meleşeni Zubcu Valeriu
|
Republica Moldova
Raionul Călăraşi PRIMĂRIA MELEŞENI |
ANUNŢĂ CONCURS
PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE
SPECIALIST
(pentru reglementarea regimului funciar)
Scopul general al funcţiei:
Realizarea concepţiei unice de dezvoltare a relaţiilor funciare pe teritoriul gestionat, indiferent de forma orgnizaţional-juridică, tipul de proprietate asupra pămîntului şi hotarele administrativ-teritoriale.
1.Sarcini de bază :
1.Dirijarea procesului de reglementare a regimului proprietăţii funciare;
2.Controlul asupra folosirii raţionale a terenurilor;
3.Ţinerea cadastrului funciar;
4.Ţinerea monitoringului funciar.
2.Condiţii de participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privat de a ocupa funcţii publice;
- posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- are studii necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă.
3.Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, licenţiate sau medii de specialitate echivalente în domeniu.
4.Experienţă profesională: experienţă în domeniul specific funcţiei ocupate, preferabil în domeniul agrar.
5Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu
- cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet
- cunoştinţe profesionale
- cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice.
- Abilități: de lucru cu informația, analiză și sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
- Atitudini/comportamente: respect față de oameni, incoruptibilitate, spirit de inițiativă, transparență, flexibilitate, disciplină, punctualitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
- Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de participare la concurs:
- formularul de participare la sediul primăriei
- copia buletinului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare
- copia carnetului de muncă
- certificatul medical, după caz
- cazierul judiciar.
9.Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de participare la concurs – 15 de zile din data publicării avizului.
10.Locul depunerii documentelor:
Primăria Meleşeni
Tel./fax: /244/65-3-36
e-mail: meleseniprimaria@gmail.com
- 11. Persoana de contact – Viorica Iurescu, secretarul consiliului sătesc Meleşeni.
- Bibliografia concursului:
– Constituţia Republicii Moldova;
– Legea Nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;
– Legea Nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Legea Nr.190-XII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
– Legea Nr.239-XVI din 13.11.2008 privind transparenţa în procesul decizional;
– Legea Nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
– Legea nr.16 – XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
– Legea Nr.982 din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
– Regulamentul privind serviciul de colectare a impozitelor şi taxelor locale din cadrul primăriei Meleșeni;
– Codul Fiscal al Republicii Moldova;
– Codul Funciar al Republicii Moldova;
-Legea nr.198 din 15.05.2003 cu privire la arenda în agricultură;
-Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543 din 25.02.1998;
-Legea nr.1308 din 25.07.1997 cu privire la prețul normative și modul de vînzare-cumpărare a pămîntului;
Primarul satului Meleşeni
Zubcu Valeriu