ANUNŢĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE CONTABIL-ȘEF


   Republica Moldova

Raionul Călăraşi

PRIMĂRIA MELEŞENI

Scopul general al funcţiei:

Contribuirea la executatea legală a bugetului Consiliului sătesc.

1.Sarcini de bază :

  1. Efectuarea operaţiunilor legate de executare a bugetului Consiliului sătesc;
  2. Organizarea şi asigurarea evidenţei contabile a tuturor compartimentelor primăriei;
  3. Efectuarea operaţiilor de salarizare a angajaţilor Aparatului Primăriei şi subdiviziunilor fără statut de persoana juridică ;
  4. Ţinerea la evidenţă a documentaţiei contabilităţii primăriei Meleşeni;

2.Condiţii de participare la concurs:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • nu este privat de a ocupa funcţii publice;
  • posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
  • are studii necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă.

3.Cerinţe specifice:

Studii: Superioare, licenţiate sau medii de specialitate echivalente în domeniu.

4.Experienţă profesională: experienţă în domeniul specific funcţiei ocupate, preferabil în domeniul contabilității.

5Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet
  • cunoştinţe profesionale
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice
  1. Abilități: de lucru cu informația, analiză și sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
  2. Atitudini/comportamente: respect față de oameni, incoruptibilitate, spirit de inițiativă, transparență, flexibilitate, disciplină, punctualitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
  1. Persoanele interesate  pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de participare la concurs:
  • formularul de participare la sediul primăriei
  • copia buletinului de identitate
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare
  • copia carnetului de muncă
  • certificatul medical, după caz
  • cazierul judiciar.

9.Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de participare la concurs-  15 de zile din data publicării avizului

10.Locul depunerii documentelor:

Primăria Meleşeni

Tel./fax: /244/65-3-36

e-mail: meleseniprimaria@mail.com

  1. 11. Persoana de contact – Viorica Iurescu, secretarul consiliului sătesc Meleşeni.
  2. Bibliografia concursului:

– Constituţia Republicii Moldova;

– Legea Nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;

– Legea Nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul  funcţionarului public;

– Legea Nr.190-XII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

– Legea Nr.239-XVI din 13.11.2008 privind transparenţa în procesul decizional;

– Legea Nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;

– Legea nr.16 – XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;

– Legea Nr.982 din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;

– Legea contabilității ;

– Codul Fiscal al Republicii Moldova;

– Legea privind finanțele publice locale;

– Legea privind salarizarea funcționarilor publici;

– Legea cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar;

– Legea bugetului;

Primarul satului Meleşeni                Zubcu Valeriu

 

 

 

 

Republica Moldova

Raionul Călăraşi

PRIMĂRIA MELEŞENI

ANUNŢĂ CONCURS

 PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE

SPECIALIST

 (pentru reglementarea regimului funciar)

Scopul general al funcţiei:

Realizarea concepţiei unice de dezvoltare a relaţiilor funciare pe teritoriul gestionat, indiferent de forma orgnizaţional-juridică, tipul de proprietate asupra pămîntului şi hotarele administrativ-teritoriale.

1.Sarcini de bază :

1.Dirijarea procesului de reglementare a regimului proprietăţii funciare;

2.Controlul asupra folosirii raţionale a terenurilor;

3.Ţinerea cadastrului funciar;

4.Ţinerea monitoringului funciar.

 

2.Condiţii de participare la concurs:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • nu este privat de a ocupa funcţii publice;
  • posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
  • are studii necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă.

3.Cerinţe specifice:

Studii: Superioare, licenţiate sau medii de specialitate echivalente în domeniu.

4.Experienţă profesională: experienţă în domeniul specific funcţiei ocupate, preferabil în domeniul agrar.

5Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet
  • cunoştinţe profesionale
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice.

 

  1. Abilități: de lucru cu informația, analiză și sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
  2. Atitudini/comportamente: respect față de oameni, incoruptibilitate, spirit de inițiativă, transparență, flexibilitate, disciplină, punctualitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

 

  1. Persoanele interesate  pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de participare la concurs:

 

  • formularul de participare la sediul primăriei
  • copia buletinului de identitate
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare
  • copia carnetului de muncă
  • certificatul medical, după caz
  • cazierul judiciar.

 

9.Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de participare la concurs –  15 de zile din data publicării avizului.

10.Locul depunerii documentelor:

Primăria Meleşeni

Tel./fax: /244/65-3-36

e-mail: meleseniprimaria@gmail.com

  1. 11. Persoana de contact – Viorica Iurescu, secretarul consiliului sătesc Meleşeni.
  2. Bibliografia concursului:

– Constituţia Republicii Moldova;

– Legea Nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;

– Legea Nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul  funcţionarului public;

– Legea Nr.190-XII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

– Legea Nr.239-XVI din 13.11.2008 privind transparenţa în procesul decizional;

– Legea Nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;

– Legea nr.16 – XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;

– Legea Nr.982 din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;

– Regulamentul privind serviciul de colectare a impozitelor şi taxelor locale din cadrul primăriei Meleșeni;

– Codul Fiscal al Republicii Moldova;

– Codul Funciar al Republicii Moldova;

-Legea nr.198 din 15.05.2003 cu privire la arenda în agricultură;

-Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543 din 25.02.1998;

-Legea nr.1308 din 25.07.1997 cu privire la prețul normative și modul de vînzare-cumpărare a pămîntului;

Primarul satului Meleşeni

Zubcu Valeriu